Porcja flądry w sosie pomidorowym

Flądra w sosie pomidorowym

Porcja flądry w sosie pomidorowym waży 170 g.

  100g na zdjęciu (170 g)
Energia 112 kcal 190 kcal
Białko 13,0 g 22,1 g
Tłuszcz 4,7 g 8,0 g
Węglowodany 4,4 g 7,5 g
Błonnik 0,0 g 0,0 g

Flądra w sosie pomidorowym kalorie w 100g: 112kcal

Zobacz więcej: 170g porcja flądra sos pomidorowy

Ostatnia aktualizacja: 2013.09.18

Ważenie dodano: 2012.08.16 w kategorii Ryby i dania rybne

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania

Skład: Ryba - flądra, sos pomidorowy (35%) - woda, koncentrat pomidorowy, cukier, olej roślinny, ocet spirytusowy, sól, substancje zagęszczające (guma guar, mączka chleba świętojańskiego), pieprz.
Producent: King Oscar

Mamy 8 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • Uwielbiam taką rybkę z puszki.
    Najpierw wyjadam samą rybkę a potem zamaczam chleb w tym sosie. Jedzona takim sposobem spakuje najlepiej :)
  • Ania1105 2012/08/17 09:01
    lubię takie 'zapuszkowane' ryby, ale ta wyjątkowo mi nie smakowała :-( może innej firmy byłaby lepsza.
  • dziadova 2012/08/17 13:03
    Łał, mają też zapuszkowaną flądrę. Muszę spróbować. Da się to dostać w przeciętnym markecie?
  • Ania1105 2012/08/17 13:53
    tak, ja kupowałam w kauflandzie chyba
  • dziadova 2012/08/18 11:25
    Dzięki! W poniedziałek będzie moja :P
  • Pani Izabelo mam takie pytanie. Od dziecka nie za bardzo przepadałam za rybkami praktycznie w każdej postaci, zostało mi to do dziś niestety. Widząc każdą, nawet najsmaczniej przygotowaną taką właśnie potrawę po prostu mnie odrzuca :) Jedynym wyjątkiem są rybki w sosie pomidorowym w puszce, takie jak powyżej. Zgodnie z zasadą zdrowego odżywania ryby powinno spożywać się co najmniej 2 razy w tygodniu. Czy spożywanie właśnie w taki sposób przyrządzonej ( z uwzględnieniem tego, że nie tknę żadnej innej ) jest "dobrym podejściem do sprawy"? Czy po prostu lepiej wykluczyć ryby z jadłospisu? Składu to ona nie ma jakiegoś bardzo przerażającego jak dla mnie, z tym że ja nie jestem dietetyczką :)
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2012/08/26 10:14
    @Lilka: No cóż, zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem byłoby spożywać różne gatunki ryb pod różną postacią ... Ja mimo wszystko proponuję Ci, żebyś malutkimi krokami próbowała otworzyć się na ten surowiec. Na początek warto wziąć pod uwagę ryby o delikatnym, mniej charakterystycznym smaku. Być może dla Ciebie będzie to dorsz lub mintaj ? W Google wpisać przepisy z wybraną rybką. Wybrać taki, który będzie najbardziej odpowiadał również pod względem wizualnym i z ulubionymi innymi składnikami. Można też na początek "przemycać" ryby w daniach, np. robiąc kotlety lub pulpety z ryb i drobiu. Kupować mniejszą ich ilość. Spróbować np. robiąc kanapki tylko na jedną dodać np. kawałek wędzonego halibuta + oczywiście warzywo + zielenina. Co przy okazji zniweluje zapach ryby w początkowej fazie przystosowawczej. I tak małymi krokami iść do przodu. Powoli, ale konsekwentnie. Ja wierzę, że Ci się uda :)
    Jeżeli chodzi o maksymalną ilość ryb pochodzących z puszek do spożycia / tydzień, to niestety nie posiadam takich informacji. Przede wszystkim nie zawsze mogą one dostarczać takich składników, co niepuszkowane. Jeżeli ktoś uwielbia tylko ryby puszkowane, to niech za każdym razem kupuje różne gatunki ryb. Ale ja mimo wszystko zachęcam do większego urozmaicenia kulinarnego.
  • Lilka, a może spróbowałabyś zrobić rybę "po grecku", właśnie z wykorzystaniem np. mintaja czy dorsza? Tam też jest sos, a jeśli go sobie odpowiednio doprawisz to mógłby przypominać ten z puszki. Ryby w sumie nie trzeba obsmażać (co nakazuje wiele przepisów na rybę po grecku) - moja mama od razu dusi w sosie i też jest pycha. Może smakować podobnie do konserwy, a będzie jednak zdrowsze, jeśli wykorzystasz dobrej jakości rybkę. Myślę, że to fajny pomysł na początek, dla ludzi którzy ryb nie lubią - znienawidzonego składnika nawet nie widać :-)

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • dla zalogowanych użytkowników nazwa przy komentarzu prowadzi do profilu gdzie możesz promowac swoją stronę / bloga
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę