Kanapka z wędliną drobiową

Kanapki z wędliną drobiową

Kanapka z wędliną drobiową waży 60 g.

  100g na zdjęciu (60 g)
Energia 211 kcal 127 kcal
Białko 11,3 g 6,8 g
Tłuszcz 8,6 g 5,2 g
Węglowodany 25,3 g 15,2 g
Błonnik 3,3 g 2,0 g

Kanapki z wędliną drobiową kalorie w 100g: 211kcal

Zobacz więcej: sztuka chleb kromka 60g masło sałata graham oliwka wędlina kanapka

Ostatnia aktualizacja: 2015.03.16

Ważenie dodano: 2010.03.16 w kategorii Mięso, wędliny i dania mięsne

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania

Skład: kromka chleba graham, płaska łyżeczka masła extra, plaster wędliny - piersi z indyka, oliwka, sałata

Mamy 28 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • pychotka
  • pomyłka, za mało węgli...
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2011/02/02 15:12
    @Olcia: dziękuję za spostrzeżenie. Obliczenia wykonałam prawidłowo, ale rzeczywiście podczas wpisywania "wkradł się chochlik". Poprawione.
  • czerwona sałata? :>
  • 3 takie kanapeczki i wartościowe śniadanko podano ;))
  • co to jest to zielone na wierzchu? jakaś odmiana sałaty? fajnie wygląda ;)
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2012/01/03 20:34
    @UnhappyHippie: "jakaś odmiana sałaty?" dokładnie. Też mi się podoba. Znajduje się w takim zestawie już pokrojonych i umytych salat, gotowych do spożycia. Wprawdzie niewiele wnoszą smaku, ale kupuję je wtedy, gdy mają przyjść goście, albo mam ochotę na ozdabianie kanapek i sałatek :)
  • @UnhappyHippie @Izabela: to, zdaje się, jest sałata roszponka.
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2012/01/04 09:10
    @Dorota: Masz rację. Ta śliczna sałata to roszponka :) A jakie piękne fotki z nią w roli głównej znajdują się w necie :)
  • Jedno pytanie, może głupie. Ile 18 latek, jeszcze uczący się takich kanapek może zjeść na śniadanie? 2?
  • @Michał
    Zależy od wzrostu i wagi.
    Śniadanie nie powinno być małe, więc 3-4 kanapki.
  • @Michał: zakładając średnie zapotrzebowanie (ok.2000tys kalorii, chociaż to sprawa indywidualna) i że śniadanie powinno pokrywać ok 25% kalorii z całego dnia, to wychodzi że ok 4-5 kanapek...
  • @Michał: Dam ci przykład. Masz dwóch 18-latków: jeden to typ sportowca, 90 kg mięśni, uprawiający codzienny jogging przed szkołą, mający treningi po niej. Drugi to niski, szczupły młodzieniec, którego dzienny wysiłek ogranicza się do przejścia kilkunastu metrów między poszczególnymi klasami i wyciągnięcia podręczników na ławkę. Jak myślisz, czy ich śniadania będą identyczne? A tak poza tym, co masz na myśli pisząc "może"? Ile powinien, czy ile jest w stanie? :P
  • w zyciu nie jadlabym 25% mojego zapotrzebowania na sniadanie, to dla mnie najgorzy posilek. i tak najczesciej robie dzien wczesniej i pakuje je do pudelka n wynos, bo wole pospac tych pare min dluzej niz jesc :P
    @Val w wieku 18 lat 90kg MIESNI jest baaaaardzo rzadkim zjawiskiem, a przy bieganiu prawie niemozliwym ;)
  • Dobra, no to wysiłek fizyczny kształtuje się tak: jeden spacer dziennie (8km), no waga to 56kg i 172cm wzrostu, ale jeszcze pół roku temu to było 90kg, mimo iż jem dość tłuste, czasem kaloryczne (ale zdrowe, nieprzetworzone!) potrawy, to trzymam wagę. Może teraz to zobrazuje ile takich kanapek mogę zjeść? ;-)
    Zazwyczaj jem 2 z serem chudym, łyżką otrębów, plastrem sopockiej i warzywem.
  • Mój brat jada 4-5, aktywność umiarkowana, 165cm/65kg głównie mięśni, nie tłuszcz, ma ładną i wysportowaną sylwetkę. Natomiast kumpel 172 waży dokładnie tyle co Ty przed odchudzaniem, ale zapracował na to na siłowni i wygląda bosko, % bf ma dość niski, a mięśnie są :). Wniosek? U mężczyzn liczy się % tłuszczu w organizmie niż waga, ponieważ przy tym samym wzroście i tej samej wadze - sylweta kolosalnie różna
  • wiec skoro trzymasz wage jedzac tyle to nie prosciej uznac, ze tyle masz jesc? Jesli chcesz ja utrzymac. A jesli nie to znaczy, ze powinienes jesc wiecej, ale jak chcesz przytyc w miesnie to cwiczyc i tak musisz i miec odpowiednia diete :]
  • @em90 dla mnie tez liczy sie praktycznie tylko % bf, moge miec wiecej miesni, ale tluszczu chce jak najmniej. Proste. Dziewczyny, ktore patrza tylko na swoja wage popelniaja wielki blad. Osoba majaca wiecej tluszczu bedzie zawsze wygladac na grubsza od tej majacej wiecej miesni zakladajac, ze ich waga jest taka sama
  • Dokładnie, dieta musi być odpowiednia, mój kumpel jadał 5-7 tys kcal dziennie by przybrać w mięśnie, a teraz ćwiczy mniej i jak przerzucił się na 4tys to chudł :D
  • @haruka widziałam sylwetki dziewczyn o masie np. 62kg/160cm i rzeczywiście wyglądają przyjemnie pod warunkiem, że niski % bf, masz rację :)
  • Hmm.. no ja w mięsnie nie inwestuję aż tak ;-) Ale po 2 takich kanapkach bo upływie 1,5h to głodny się robię! ;)
  • Michał polecam Ci stronę sfd.pl I kiedy na nią wejdziesz nie zakładaj nowego postu typu rozpiszcie mi trening i dietę tylko zacznij czytac podwieszone posty, rusz głową, potem do kuchni i na siłowie. Powodzenia
  • karla0636 2012/09/13 18:23
    Mam pytanie do pani Izabeli. Bo wszedzie pisze ze powinno sie jesc 5 razy dziennie ale male ilosci. Chcialabym wiedziec dokladnie jakiej wielkosci powinny byc posilki
  • @karla0636 - nie jestem p. Izabelą, ale mogę Ci odpowiedzieć na to pytanie. Tu nie chodzi o to, że każdy z 5 posiłków ma mieć taka samą wielkość. Śniadanie 25%, II śniadanie 15%, obiad 30%, podwieczorek 10% i kolacja 20% z dziennego zapotrzebowania ;)
  • drugsx, nie każdy dietetyk tak uważa. Rozmawiałam kiedyś z Panią dietetyk o wielkościach posiłków i ona renomowała jedzenie 5 posiłków tej samej wielkości. Też byłam nieco zdziwiona, spytałam dlaczego tak. Twierdziła, że przy takim "rozkładzie" do maksimum zminimalizowane jest ryzyko wzdęć, kłopotów trawiennych itp.
  • Ja tam wolę zjeść dwie, baaardzo obładowane kanapki niż zapychać się stosem chleba ;P
  • patty.slezak 2015/03/15 21:03
    Ja też wole cieńkie kanapki z duża ilością wkładu
  • moje kanapki są w ogóle bez pieczywa, jako sztywna podstawa świetnie sprawdza się papryka i kapusta pekińska, można też spróbować wkład kanapkowy zawijać w sałatę - wtedy wychodzą nie "kanapki" tylko "naleśniki", ale za to nic nie spadnie, nie ucieknie, wygodnie się trzyma... a i wygląd niebanalny

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • dla zalogowanych użytkowników nazwa przy komentarzu prowadzi do profilu gdzie możesz promowac swoją stronę / bloga
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę