Szklanka płatków pełnoziarnistych z migdałami i płatkami w mlecznej czekoladzie

Płatki pełnoziarniste z migdałami i płatkami w mlecznej czekoladzie

Szklanka płatków z pełnych ziaren zbóż wzbogaconych w witaminy, magnez i żelazo z dodatkiem płatków z pełnego ziarna pszenicy w mlecznej czekoladzie i płatkami migdałów waży 65 g.

  100g na zdjęciu (65 g)
Energia 388 kcal 252 kcal
Białko 8,3 g 5,4 g
Tłuszcz 7,4 g 4,8 g
Węglowodany 69,9 g 45,4 g
Błonnik 4,1 g 2,7 g

Płatki pełnoziarniste z migdałami i płatkami w mlecznej czekoladzie kalorie w 100g: 388kcal

Zobacz więcej: szklanka 65g płatki migdały czekolada mleczna witaminy pszenica pełnoziarniste

Ostatnia aktualizacja: 2014.03.16

Ważenie dodano: 2014.03.14 w kategorii Produkty zbożowe

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania

Skład: płatki z pełnych ziaren zbóż wzbogacone w witaminy, magnez i żelazo 81%: pełne ziarna zbóż (pszenica 48,9%, ryż 31,1%), cukier, ekstrakt słodowy jęczmienny, sól, syrop glukozowy, emulgator: mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych, substancje wzbogacające: witamina E, witamina B1, magnez, żelazo; płatki z pełnego ziarna pszenicy w mlecznej czekoladzie 13%: czekolada mleczna (67%) [cukier, tłuszcz kakaowy, mleko pełne w proszku, miazga kakaowa, serwatka w proszku (z mleka), mleko odtłuszczone w proszku, tłuszcz mleczny, emulgator: lecytyna sojowa, aromat], płatki (33%) [pszenica pełnoziarnista 46,5%, ryż 29,6%, cukier, syrop glukozowy, sól, ekstrakt słodowy jęczmienny, emulgator: mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych], substancje glazurujące: guma arabska, szelak, aromat, migdały blanszowane w płatkach 6%. Produkt może zawierać śladowe ilości orzeszków ziemnych, innych orzechów i dwutlenku siarki.
Producent: Bakalland

Mamy 21 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • JAK PATRZĘ NA SKŁAD TAKICH PŁATKÓW - CIESZĘ SIĘ NIEZMIERNIE, ŻE JEM OWSIANKĘ ZE ZWYKŁYCH PŁATKÓW !!! ;O
  • Juliettaan 2014/03/14 20:29
    kaola@- nie ma nic takiego złego w tym składzie :) Jest długi, fakt, ale bywa często, że zwykła krówka ma 6 składników, a gorzej nam wyjdzie, bo ma tłuszcze uwodornione itp.A tutaj tylko guma arabska mi się w oczy rzuciła :)
  • Płatki są pyszne, uważam że jedne z najlepszych tego rodzaju na rynku.
  • Nie mialam okazji spróbować :) jestem ciekawa, pani Izabelo, co pani uważa o tych płatkach?
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2014/03/14 22:07
    @Sarkus: Nieporównywalnie korzystniejsze pod względem żywieniowym (a według mojego osobistego zdania również smakowym), będzie przyrządzenie sobie dania na bazie płatków zbóż typu owsiane, jęczmienne, żytnie, orkiszowe itp... Albo innych typu gryczane, jaglane, sojowe itd.. Poza tym, obecnie na rynku mamy tak ogromy wybór różnego rodzaju kasz (np. quinoa, amarantus, jaglana, bulgur), z których można przyrządzić szybkie i fantastyczne śniadanie, że szkoda tego nie wykorzystywać. Od kilkunastu lat praktycznie każdego dnia sporządzam na śniadanie różnego rodzaju potrawy na bazie płatków i kasz i pomysłów na stworzenie czegoś nowego mi nie brakuje :)
  • Są bardzo smaczne! Ale nic nie pobije domowego musli ;)
  • Pani Izabelo, bardzo fajnie, że ma Pani codziennie czas przygotowywać sobie potrawy na śniadanie. Zarabianie w internecie fajna rzecz, niestety większość ludzi gna nad ranem do pracy.
  • ann, nie przesadzajmy, wystarczy wieczorem przygotować sobie tzw. "Nocną owsiankę", a rano wstać 3 minutki wcześniej i dokroić do niej jakiś świeży owoc. Mam na 7 do pracy i spokojnie zdążę na czas jedząc przy tym odżywcze śniadanie:)
  • @ann ja tez rano gnam o 6 do pracy a jednak znajduje te 10 minut ( tak 10 minut! tyle zajmuje zrobie owsianki!) zeby zrobic sniadani. uwielbiam leniwcz ludzi ktorzy znajduja sobie byle wymowki dla swojego lenistwa. sklad owszem jest tragiczny! pomijajac ta gume arabska o ktorej osoba nad mna wspomniala to zobaczcie jak to jest nafaszerowane juz nawet nie tyle cukrem co syropem glukozowym.
  • ann@- mówisz poważnie? przygotowanie owsianki zajmuje mi 10 minut z czego przy garnku stoję 2. po prostu włączam płatki i zajmuję się poranna toaletą. zresztą nie trzeba robić tego rano, wystarczy poświęcić kilka minut wieczorem a rano wyjąć owsiankę/kaszę z lodówki i wcinać na zimno albo podgrzać. te złośliwości są zupełnie niepotrzebne.
    co do tych płatków zgadzam się, że są smaczne, ale szybko jest się po nich głodnym. dlatego jestem wierna owsiance. nie tylko jest zdrowa i pyszna ale i sycąca ;p
  • @ann idiotyczny komentarz i głupie wymowki. Wystarczy wstać 15 minut wcześniej, albo przygotować dnia poprzedniego i rano pozostaje tylko zjeść
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2014/03/15 11:47
    @ann: "Pani Izabelo, bardzo fajnie, że ma Pani codziennie czas przygotowywać sobie potrawy na śniadanie."
    W przypadku przygotowywania śniadań, chodzi przede wszystkim o CHĘCI. Istnieje mnóstwo sposobów na usprawnienia związane z przyrządzaniem porannego dania.
    Jak już jesteśmy w tym temacie, podam kilka przykładów:
    1. Płatki zbożowe zalewamy przegotowaną lub mineralną wodą na noc. Rano dodajemy do nich napój mleczny (np. mleko, kefir, maślankę, zsiadłe mleko, ayran, jogurt, mleko acidofilne) lub napój roślinny (np. orkiszowy, ryżowy, sojowy, migdałowy, gryczany) oraz świeży owoc. Warto posypać orzechami lub nasionami. Można dodać niewielką ilość suszonych owoców.
    2. Sporządzone przez siebie (ewentualnie zakupione z dobrym składem) musli zalewamy napojem mlecznym lub bezmlecznym i dodajemy świeży owoc. Moi pacjenci niejednokrotnie mówią mi podczas wizyty kontrolnej, że najbardziej odpowiada im forma śniadaniowa w postaci musli: smaczne, szybkie, pożywne, wartościowe.
    Kiedyś podałam prosty przepis na musli: http://www.ilewazy.pl/lyzka-platkow-zytnich#komentarz-11479
    3. Jeżeli bardzo mi się spieszy, a mam ochotę na kaszę, czynię to w następujący sposób: kaszę zalewam odpowiednią ilością wody lub mleka, zostawiam na takim poziomie grzania, aby nie wykipiała i zajmuję się innymi czynnościami. Średnio po około 15 minutach jest gotowa. Do tego dodatki.
    4. Z razowej kaszy manny również otrzymamy ekspresowe danie. Ugotowanie jej zajmuje kilka minut, w międzyczasie przygotowujemy dodatki.
    itd......
    Dodam jeszcze od siebie, że czasami muszę wstać przed 5 rano i mam kilkadziesiąt minut na wyjście z domu. Nawet w takim przypadku nie wyobrażam sobie nie skonsumować pożywnego śniadania. Oczywiście robię także smaczną i wartościową kanapkę na drugie śniadanie :)
  • djustyna 2014/03/15 14:22
    Nie chce mi się nawet czytac tego składu.
    @ann, ja nie zarabiam w internecie a od dłuższego czasu na śniadanie przygotowuje owsiankę bądź kaszę jaglaną. W każdym razie coś na ciepło, co wymaga gotowania. W najgorszym wypadku zajmuje mi to max.15 minut(kiedy gotuje kaszę). Czy to tak dużo, biorąc pod uwagę jak ważne jest śniadanie a przede wszystkim zdrowie?
    Oczywiście każdy sam o sobie decyduje ale denerwują mnie takie tłumaczenia, że ktos nie ma czasu rano bo się śpieszy. Ale kawe zaraz po wstaniu, na pusty żołądek wypić to jest czas albo na pójście do sklepu po drożdżówkę albo inną "zdrową" przekąskę.
  • Juliettaan 2014/03/15 14:38
    tymbo@ pokaż mi proszę, co jest złego w tym składzie? I wyjaśnij, jeśli możesz, bo ja się trochę na tym znam, a nie widzę nic szczególnie kłującego w oczy... Dla mnie jedynie ta guma arabska i lecytyna sojowa są niezbyt, ale syrop glukozowy? Wzór sumaryczny zwykłej glukozy, a glukozę się przecież spożywa. Jeżeli komentarz wyszedł trochę niemiły, to przepraszam, pytam z ciekawości :)
  • @juliettaan może to, że cukier zajmuje aż 6 pozycji w składzie, plus emulgatory i niepotrzebne aromaty. Łatwo jest zastąpić ten produkt milion razy zdrowszą mieszanką płatków górskich + naturalne dodatki typu orzechy/kawałki gorzkiej czekolady/owoce.
  • Nie rozumiem porównań do naturalnych płatków górskich, kasz itp. Przecież te płatki mają zupełnie inny smak, są słodkie, kaloryczne i przez to (moim zdaniem) pyszne. Porównywanie tego do naturalnej owsianki to jak porównywanie brokuła do zupy brokułowej z parmezanem i boczkiem- chybione ;/
  • Juliettaan 2014/03/15 21:13
    niccoer@- no, ok, łatwo jest zastąpić, ale dla mnie to nie znaczy w 100% wykluczyć takie płatki ;) cukier... hmmm, jest go dużo, ale ile zjesz takich płatków? ze 30g? Bo ja więcej raczej nie jem, więc węgli by ze 20g wtedy było. Wszyscy piszą: ,,niezdrowe'', ,,Co za skład!'' itp. ale nikt konkretnych składników nie wymieni i nie napisze, co jest w nich złego, a ja jestem bardzo ciekawa, czemu uważacie, że jest on niedobry, Długi nie równa się zły, choć wiadomo, że im mniej składników tym lepiej. Nie chcę być nie miła, przepraszam, jeśli taka się wydałam przez ten komentarz, ale po prostu chciałabym konkretów :)
  • Oliwia Juliettta - wreszcie sensowne komenatrze!!

    Te płatki - choć może nie 100% zdrowe to nie to samo co owsiane. To tak jak porównymwać Big Maca do kanapki z piersią z kurczaka i sałatą. To że mniej wiecej o ten sam typ chodzi to nie znaczy że to to samo. Poza tym bez szału z tym cukrem - bez cukrów nie da się myśleć.

    Julietta im chodzi chyba o to że chcą wylkluczyć cukry całkiem z diety - bo tak podobno zdrowo. A ten syrop glukozowy to podbno bardzo zły słodzik bo się łatwo wchłania i w efeckcie odkłąda się tu i ówdzie. Innych konkretów ja też nie widziałam.

    Płatki jak płatki - ja takie coś traktuje raczej jak przekąskę, żadko jem z mlekiem. Z mlekiem wole owsiankę ale cóż. Ale tak BTW - tego dodawania pałtków owsianych do jogurtu naturalnego nie czaje może z morelami suszonymi ale inaczej to jakieś bez smaku jest . Co innego crunchy. A już takie rozmoczone orzechy są po prostu nie smaczne....
  • Od jakiegoś czasu wybieram właśnie wersję jogurtową - płatki owsiane, jogurt naturalny, jabłko lub banan - i mi smakuje :) Poza tym z wiekiem część osób coraz gorzej toleruje "surowe" mleko.
  • Juliettaan 2014/03/15 22:32
    SSS7@: Dziękuję <3 :)
  • Jeśli mowa o płatkach i śniadaniach, ja właśnie "piekę" swoją granolę. Uwielbiam to często modyfikuje, ale pierwotnie przepis znalazłam tu:
    http://www.mojewypieki.com/przepis/granola
    Robię podwójną porcję, bo praca ta sama, a w pojemniku hermetycznym może to przebywać bardzo długo, ja nie dodaje suszonych owoców ewentualnie później. Bardzo się sprawdza nawet jako pożywna przegryzka podczas przegladania ilewazy.pl ;)
    Jest bardzo sycąca dzięki orzechom, słonecznikowi i sezamowi, ilość cukru teżmożna indywidualnie regulować.
    Trochę mi to czasu zabiera, ale spokój przynajmniej na dwa miesiące (przynajmniej w moim przypadku).
    Polecam

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • dla zalogowanych użytkowników nazwa przy komentarzu prowadzi do profilu gdzie możesz promowac swoją stronę / bloga
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę