Porcja waniliowej owsianki nesvita po przyrządzeniu

Owsianka waniliowa nesvita po przyrządzeniu

Porcja waniliowej owsianki nesvita po przyrządzeniu waży 145 g.

  100g na zdjęciu (145 g)
Energia 128 kcal 186 kcal
Białko 4,9 g 7,1 g
Tłuszcz 2,7 g 3,9 g
Węglowodany 20,1 g 29,1 g
Błonnik 1,9 g 2,8 g

Owsianka waniliowa nesvita po przyrządzeniu kalorie w 100g: 128kcal

Zobacz więcej: porcja owsianka wanilia nesvita 145g płatki owsiane

Ostatnia aktualizacja: 2015.04.30

Ważenie dodano: 2013.10.21 w kategorii Produkty zbożowe

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania

Skład: owsianka waniliowa 35 g [płatki owsiane (77,1 %), cukier, aromat naturalny (z mlekiem), mielone laski wanilii, regulator kwasowości (kwas cytrynowy)] + mleko o zawartości tłuszczu 2 % 110 g.
Producent: Nestle
Marka: nesvita

Mamy 25 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • anytrami 2013/10/21 21:09
    jak można to jeść...
  • mojej porannej owsianki jest ze trzy razy więcej, a ma jakieś 300 kcal samego zdrowia... wiem, że niby szybko i łatwo, ale mnie jakoś nie zachęca
  • e tam, myślałam że będzie gorzej.
    Co prawda nigdy nie jadłam bo śniadania jem w domu, ale od biedy lepsze to niż pączek czy muffin w drodze do pracy. :D
  • jak można? przecież to tylko płatki owsiane z cukrem, zalane mlekiem, plus kwas cytrynowy, nie popadajmy w paranoję. z każdym ważeniem coraz bardziej wydaje mi się, że większość ludzi na tej stronie to niestety chorzy na jakieś zaburzenia odżywania, w mniejszym lub większym stopniu.
    wydaje mi się opcją wygodną na przekąskę, sama kiedyś próbowałam, smakiem nie zachwyca szczególnie, ale ja ogólnie wolę owsiankę bardziej mleczną niż owsianą. ;)
  • @hejhej zgadzam się. najpierw przeczytałam komentarze i po nich byłam przekonana że w składzie zobaczę glutaminiany, emulgatory i ogromną listę E. a tu w sumie nic niezdrowego... do cukru można by się przyczepić ale pal to licho, nie są to dwa kilogramy a większość ludzi i tak słodzi herbatę, koktajle itd.
  • jeszcze zapomniałam dodać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona składem! czytałam kiedyś w sklepie podobnego produktu (aczkolwiek nie pamiętam czy to nie była jakaś kaszka czy inne maziaje;d) i miał o wiele więcej cukru a mniej samej "bazy".
  • A ja jestem nie tyle zaskoczona wartością, co ilością? SERIO? Tylko tyle na porcję? Po takim śniadaniu, choćby nie wiem co, nie wytrzymałabym 4godzin do IIsń ^^ Zwłaszcza, że moja tradycyjna owsianka z dodatkami ma zazwyczaj 400/500kcal. Jak ktoś już naprawdę nie może wstać 5min wcześniej, to proponuję przygotować sobie bazę wieczorem, rano wystarczy mikrofalówka :)
  • Marcado, serio? Ja po owsiance jestem głodna po jakiś 2-3 h. I to paskudnie głodna. :P

    Co do samej owsianki - kiedyś takie maleństwo potrafiło mnie zatkać na 4 h z hakiem... sądzę jednak, że w takiej ilości kalorii można zmieścić o wiele lepszą mieszankę (chociaż ta wanilia kusi, laska się u mnie jakoś nie sprawdziła).
  • Nie ma chyba nic gorszego niż fanatyzm zdrowego żywienia. Na tej stronie niestety piorunujący u niektórych. Ot, zwykła owsianka z aromatem, żadnego przestępstwa przeciw zdrowiu w niej nie widzę.
  • Ja bym tego fanatyzmem nie nazwała... Niech nikt nikomu do talerza nie zagląda, każdy niech żywi się według własnych przekonań :) Shariana, może jesz mniejszą porcję niż ja :D Ja osobiście kiedy wstanę, to nie jestem w stanie nic zrobić, puki nie zjem porządnej porcji owsianki z dodatkami. Moja koleżanka je tylko jeden posiłek dziennie, zawierający jakieś 1500kcal, i to wieczorem :D Istny masochizm.
  • I cukier na drugim miejscu...
  • a ja tam lubię takie papki :) Nie jest zła, ale oczywiście nie umywa się ona do owsianki domowej roboty, ale nie zawsze jest czas i chęć na zrobienie takiej.
  • Zastanawiam się do kogo jest adresowany ten produkt. Zdecydowanie za mała ilość na śniadanie dla dorosłego człowieka (i kalorii i objętości) , nawet jeśli ktoś się odchudza. Nadawałoby się na deser, ale kto je na deser owsiankę? Gdybym nie miała czasu na przygotowywanie śniadań, to kupiłabym porządne musli, paczuszkę orzechów i jogurt. Takim zestawem przynajmniej można się najeść. Z drugiej strony na śniadanie do pracy lepsza już będzie grahamka i maślanka (myślę, że nikt nie taska ze sobą do pracy kartonu mleka i garnka, żeby zalać sobie tak śmieszną ilość płatków. no i jeszcze problem dostępu do kuchenki).
  • Ja owsiankę zazwyczaj wieczorem, nieraz na kolacje, nieraz przekąskę więc myślę że taki produkt na pewno znajdzie swój "czas" na przyrządzenie. W wielu miejscach pracy oprócz tego są miktofalówki itp
  • djustyna 2013/10/22 17:48
    Marcado, ja mam tak samo. Nie wyobrażam sobie, zeby rano nie zjeść owsianki. Kocham ją jesć ale i przygotowywać. Taki mój rytuał.
  • @Marcado a tak z ciekawosci to co sie sklada na ten posilek 1500kcal twojej kolezanki? :D
  • Marcado, twoja przyjaciółka to fenomen. :P Swoją drogą, jaką owsiankę jadasz, że tak długo cię trzyma?

    Też zastanawiałam się nad zjedzeniem tego w formie podwieczorku. Opcjonalnie drugiego śniadania. Ale i tak wypadałoby sypnąć do tego chociaż tę łyżeczkę suszonych owoców.
  • Nie lubię tego typu rzeczy. Jeśli jem owsiankę to sama ją robię. Chociaż ostatanio z takich produktów przekonał mnie jeden i od czasu do czasu dla samku po niego sięgnę - Yogo Crunch Balancita truskawkowy od Mokate. Czuć chemię w tym proszku truskawkowym, ale czasem czemu nie =]
  • Owsiankę można zrobić w 5 minut, niezależnie od tego, czy ma się mikrofalówki czy nie.
    Co prawda skład powyższy nie jest nadmiernie szkodliwy, ale co z osobami ograniczającymi cukier? Staram się g ograniczać chociaż w zwykłych produktach, bo mam słabość do słodyczy, więc nie widzę sensu dodatkowego dokładania cukru :) tym bardziej, ze jest tej owsianki malusieńko! Dla mnie porządne śniadanie musi mieć też porządną objętość, bo inaczej będę myśleć, co by tu zjeść. Moja owsianka ma ok.350 kcal (mleko 0,5%, płatki owsiane, zarodki pszenne, miód, cynamon, czasem maliny czy inne owoce sezonowe), a jest jej 3x tyle. I jak zjem ją o 6 rano, to do 10 nie jestem głodna :)
  • Lepsze są nesvitowe owsianki z mlekiem. Tylko cholernie uzależniają :)
  • Owsianke najczęściej jem przed treningiem, ak jak teraz i po takiej chyba bym umarła z głodu. Obecnie jem owsianke z jabłkiem, jogurtem, rodzynkami i cynamonem, jakieś 350kcal i wiem, że 3 godz. wysiłku na tym dam rade =]
  • Nie chce wychodzić poza sferę produktu ważonego, ale dzisiaj zapytałam się jej, co zjadła wczoraj, otrzymałam odpowiedz " o 18.00 upiekłam sobie całą paczkę frytek, nie weszły wszystkie na jedną blaszkę, więc w czasie gdy jadłam pierwszą partie, druga się już rumieniła" Żyje tak już od bodajże 10 lat, jest bardzo szczupła i nie ma problemów zdrowotnych, ot taki fenomen *.*
  • tinnyjustiny 2013/10/23 23:30
    To się nawet nie umywa do owsianki zrobionej samodzielnie. A tak w ogóle do do tego wystarczy 5 minut więc nie mówcie,o oszczędności czasu. W koncu na taką kupną też trzeba wodę zagotować.
    U mnie owsianka wygląda tak: jakieś 5-6 łyżek płatków, pół banana, jabłko ( chyba, że mam jeszcze inne owoce albo jest strasznie duże to połówka), cynamon, imbir, kilka orzechów włsokich( ew. słonecznik, nerkowce, migdałów z owsianką nie lubię). To taki standard.
    Najcześciej polewam jogurtem naturalnym, jak nie mam to kefirem, maślanka, zsiadłym mlekiem albo daję twaróg.
    Jak mam ochotę to dodaje kakao, goździki, powidło śliwkowe domowej roboty(czyste ślwiki, bez cukru). Jest tyle możliwości. Dla mnie przygotowywanie owsianki to niesamowita frajda.
  • Zjadłam właśnie i jestem jeszcze bardziej głodna x)
  • ja to jem z woda jako drugie sniadanie w pracy, dodaje do tego bakali.
    Sam produkt nie jest jakis wyborny ale:
    - jest kompaktowy, chyba najmniejsze opakowanie na rynku
    - idealny jako przekaska przed lunchem
    - ma delikatny smak wiec forma dania jest elastyczna, mozna dodac przerozne skladniki.

    Nie popdajmy w fanatyzm z tym skladem, wogole nie jem cukru ale tu mnie jakos nie razi, jakby go wogole nie dodali tez byloby ok ale jak jemy to rano to nawet siedziac w swoim fotelu biurowym caly dzien nie utyjemy od tego :)

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • dla zalogowanych użytkowników nazwa przy komentarzu prowadzi do profilu gdzie możesz promowac swoją stronę / bloga
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę