Kawałek udźca z indyka bez skóry

Udziec z indyka bez skóry

Kawałek udźca z indyka bez skóry waży 165 g.

  100g na zdjęciu (165 g)
Energia 104 kcal 172 kcal
Białko 19,4 g 32,0 g
Tłuszcz 2,8 g 4,6 g
Węglowodany 0,0 g 0,0 g
Błonnik 0,0 g 0,0 g

Udziec z indyka bez skóry kalorie w 100g: 104kcal

Zobacz więcej: sztuka kawałek indyk 165g udziec

Ostatnia aktualizacja: 2015.11.21

Ważenie dodano: 2012.05.20 w kategorii Mięso, wędliny i dania mięsne

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania

Mamy 14 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • Samo białko. Czyli chyba wartościowy pokarm.
  • Jak najbardziej, wartościowy :) I pyszny!
  • epileptyk/w klinice:(( 2012/05/22 16:39
    moja mama zawsze na nim gotuje rosół:)))uwielbiam moge jesc samego ale najczesciej z selerkiem i pietruszką i polewam sobie keczupem:D prosty ale bardzo smaczny posilek
  • Pani Izo, czy bardzo ciężko oddzielic skórę z takiego indyczego udźca? Nie cierpi na tym "mięsko"? Chodzi mi o poszarpanie i nadrywanie jego struktury w trakcie odrywania skóry. Czy jest to, że tak powiem bardzo prosta operacja?
  • @bronek: operacja jest bardzo prosta, a mięso pozostaje nienaruszone :)
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2012/05/25 14:00
    @bronek: Zgadzam się z Dorotą. W przypadku tej części mięsa, ściągnięcie skóry to pestka ;)
  • Bardzo dziękuję, w takim razie spróbuję przy najblizszej okazji spróbować i cieszyc się zdrowym i pełnowartościowym białkiem :)
  • Właśnie upiekłam w przyprawach wielki kawałek - jako wędlinę i się zastanawiam jak teraz liczyć - piekłam w rękawie, więc bez dodatku tłuszczu, natomiast dałam dużo ziół i przypraw. Mięso się oczywiście skurczyło i nie wiem jak liczyć:/
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2014/09/12 19:14
    @cosmo7: Albo całość podzielić na ilość kawałków do konsumpcji, albo liczyć jak surowe, bo w przypadku powyższych wartości, nie będą to duże zmiany przed i po dla 100 g.
  • Nadaje się na potreningowy posiłek?
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2015/11/21 13:07
    @shinigami: Tak. Oczywiście należy odpowiednio skomponować posiłek w ten sposób, aby zawierał jeszcze dodatek skrobiowy (np. kasze, ryże, makarony) oraz warzywa i niewielką ilość tłuszczu.
  • @Izabela slyszałam by nie dodawać tłuszczu w okołotreningowych a gdzieś nawet czytałam by unikac warzyw w tych 2 posilkach!!! Co wy o tym sądzicie?
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2015/11/21 17:24
    @shinigami: Przede wszystkim należy postawić na indywidualność. Sposób odżywiania się osób uprawiających sport będzie uzależniony od rodzaju dyscypliny, częstotliwości i jakości wykonywania ćwiczeń itd... Trudno znaleźć dobrą receptę dla wszystkich aktywnych fizycznie osób.
  • @Izabela ja właśnie od kilku dni się męczę jak by to wszystko ułożyć bo dośc duzą aktywność mam przed i po głównym posiłku

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • dla zalogowanych użytkowników nazwa przy komentarzu prowadzi do profilu gdzie możesz promowac swoją stronę / bloga
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę