5 mentosów o smaku miętowym

Mentosy

5 drażetek do żucia o smaku miętowym waży 15 g.

  100g na zdjęciu (15 g)
Energia 385 kcal 58 kcal
Białko 0,0 g 0,0 g
Tłuszcz 1,7 g 0,3 g
Węglowodany 92,0 g 13,8 g
Błonnik 0,0 g 0,0 g

Mentosy kalorie w 100g: 385kcal

Zobacz więcej: porcja 15g miętowe mentosy drażetki

Ostatnia aktualizacja: 2013.04.04

Ważenie dodano: 2011.06.07 w kategorii Słodycze i przekąski

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania

Skład: cukier, syrop glukozowy, utwardzony olej roślinny, skrobia, substancje zagęszczające (E414, E418), naturalne aromaty miętowe, emulgator (estry sacharozy i kwasów tłuszczowych), substancje glazurujące (wosk carnauba, wosk pszczeli).
Producent: Perfetti Van Melle
Marka: mentos
Inne ważenia tego produktu:

Mamy 23 opinie na temat ważenia - napisz własną

  • o! malutko! a jak to będzie z owocowymi? :)
  • Mam pytanie,może nie do końca związane z tym produktem za co z góry przepraszam. Poniżej zamieszczają Państwo informację,że produkt ten spalić można po np. 6min jazdy na rowerze. Trenerzy podkreślają,że to co zjedliśmy zaczynamy spalać po ok.30min jazdy. Tak więc czy spalimy te mentosy rzeczywiście po 6 min czy po 36min??
  • @Ola, przyjmuje się, że po około 30 min treningu organizm przechodzi na spalanie t. tłuszczowej. Rano, na czczo podobno ten proces szybciej zachodzi i energię organizm zaczyna brać i spalać t. tłuszczową.
  • Ania1105 2011/06/08 11:34
    a ja słyszałam, że jak biega się na czczo, to spalane są mięśnie. koniec tematu, to nie miejsce
  • @Ania dokładnie tak jest - mialam to na studiach, cwiczac na czczo w pierwszej kolejności organizm spali mięśnie potem tłuszcz
  • @Mizi:dziękuję za odpowiedź,ale nadal nie bardzo to wszystko rozumiem:( Czyli, jak będziemy jeździć zaraz po zjedzeniu to spalimy te mentosy od razu jako energię, jeśli zaczniemy po kilku godzinach to trzeba dłużej jeździć, żeby spalić tkankę tłuszczową z nich utworzoną?? Przepraszam,ale mi trzeba to "łopatologicznie" wytłumaczyć:P
  • karolina 2011/06/08 12:18
    a ja też się chętnie dowiem jak jest z tym spalaniem, ostatnio zaczęłam uskuteczniać jazdę na rowerze, więc przyda mi się wiedza na temat spalania tego i owego:)
  • moim zdaniem to jest tak, na czczo ok! sam tluszcz, a po jedzeniu żeby zacząć wogóle coś spalać trzeba zrobić rozgrzewkę 30minutową, czyli jesli chodzi o jazde na rowerze. najpier 30minut sredniej jazdy rowerem rozgrzewam cialo, a potem kazda minuta po 30minutach spala to co zjadlam, czyli 35min i wiem ze napewno spalilam mentosam, a np 1:50h i wiem że spaliłam cały obiad, itd.
  • @olusiaa:Wielkie dzięki o to mi chodziło:)Myślę,że możemy zamknąć już temat co by oszczędzić innym "nerwów",że nie na temat:P
  • Zawsze trzeba robić rozgrzewkę, innej opcji nie polecam. A co do spalania na czczo to najpierw idą mięśnie - chcesz sie ich pozbyć. To nie jest moj wymysl tylko slowa osoby mającej tytuł dr wiec raczej wierze im niż mądrością z kolorowych gazetek :)
    @Ola na poczatku wysilku, ok 30-40 min organizm czerpie energie prawie wylacznie z tego co zjadlas, cukry proste wchlaniaja sie najszybciej wiec pewnie w pierwszej kolejności zniknie ten mentos ;) po tym czasie organizm spala coraz wiecej tłuszczów z organizmu, chyba ze w trakcie wysiłku "doladujesz sie" weglami np. w piciu, zelu itp. A jesli wysiłek trwa ponad 2h bez przerwy to już praktycznie 80% energii organizm czerpie z tłuszczu, jesli oczywiście nie dasz mu w trakcie wegli, jak wspomniałam :)
  • Hmm czyli odwrotnie do tego co napisała olusiaa. Zgłupiałam:)
  • podczas tej rozgrzewki spalamy to co zjedlismy (nie ma tu że 30 min, rozgrzewka zalezy od tego ile kcal pochlonelismy) a po tym czasie spalamy tłuszczyk z brzuszka itp.
  • Oczywiście ze nie ma znaczenia liczba kcal, ale Wiele innych czynników jak chociażby temperatura czy intensywność ćwiczenia. Nie można powiedzieć, zawsze i każdy po 30 min przestawi sie na czerpanie energii z tłuszczu.
  • karolina 2011/06/08 15:08
    dzięki dziewczyny za wyłożenie tematu:) na rowerku śmigam 3godzinki, także niech nawet będzie, że rozgrzewam się przez pierwszą godzinę, a dopiero następne spalają tłuszcz, i tak jestem usatysfakcjonowana:)
  • Maciej[autor ilewazy.pl] 2011/06/08 15:32
    Uff, nie można Was zostawić samych nawet na chwilę ;) proszę o komentowanie mentosa. Wpisy nie na temat będą usuwane.
  • Filemonkowa 2011/06/08 15:54
    bez problemu zjadam od razu całą paczkę, ale w wersji owocowej, kocham słodycze i niestety to widać :/
  • a ja nie spodziewałam się ze takie nic a jednak o jest tma tyle kalorii. tzn nie mówię że to bomba kaloryczna tylko chodzi mi o sam fakt że malutkie pastylki a jednak.
  • Maciej[autor ilewazy.pl] 2011/06/08 18:37
    @Kasia: "a jak to będzie z owocowymi?" - na pewno bardzo podobnie, różnica będzie bardzo minimalna (niewarta uwzględniania).
    @M.: "tzn nie mówię że to bomba kaloryczna tylko chodzi mi o sam fakt że malutkie pastylki a jednak" - dokładnie, praktycznie same węglowodany stąd tyle kalorii.
  • no właśnie, że nie poczujesz że coś masz w ustach a cukier idzie w boczki. :P
  • Mademoiselle 2011/06/08 18:58
    już wolę zamiast tego kupić paczkę gum i się nimi zażuwać cały dzień a potem sobie w to miejsce zjeść coś naprawdę pysznego ;)
  • hmm w Almie sprzedaa takie cukierki bez cukru ;) z jakimis witaminami, nazwa tez vitamin costam. W smaku sa bardzo dobre, takie orzezwiajace, jak lodowe, tlko z owocowym dodatkiem, a 1 ma 7 kcal, tylko ze starcza na dluzej niz taki mentos, bo jest twardy :) zawsze jakas altermatywa dla milosnikow cuksow hehe
  • Przepraszam, że nie na temat, ale muszę bo jakieś bzdury piszecie. Organizm przez pierwsze 20-40 minut spala glikogen - mięśniowy i wątrobowy, czyli cukier, którym się ratuje jeśli potrzebuje energii. Po tym czasie gdy paliwa zaczyna mu brakować sięga po tłuszcz. I teraz najważniejsze. Aby efektywnie spalać tłuszcz musicie trzymać stałe tempo i unikać wahnięć tętna. Wzór na idealne tętno, podczas którego organizm maksymalnie korzysta z tłuszczu jak paliwa to 220 - wasz wiek x 0,6. Czyli Zuzia ma 20 lat więc 220 - 20 = 200 x 0.6 = 120. Czyli Zuzia aby najefektywniej spalać tłuszcz musi w czasie treningu aerobowego (np. rower) trzymać puls 120 uderzeń na minutę. Dlatego tak ważne jest posiadanie pulsometru. Z kolei jeśli przekraczacie swoje maksymalne tętno to tylko wzrasta wasza wytrzymałość, to jest polecane w sporcie zawodowym. Czyli kluczem do spalania tłuszczu jest wasza wydolność tlenowa. I tego się trzymajmy. Dziękuję i pozdrawiam.
  • epileptyk 2011/06/15 14:50
    lepiej kupić tic-tac :P

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • dla zalogowanych użytkowników nazwa przy komentarzu prowadzi do profilu gdzie możesz promowac swoją stronę / bloga
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę