Szklanka soku z owoców i warzyw Kubuś - marchew cytryna malina

Sok z warzyw i owoców Kubuś - marchew cytryna malina

Szklanka soku z owoców i warzyw Kubuś - marchew cytryna malina waży 245 g.

  100g na zdjęciu (245 g)
Energia 43 kcal 105 kcal
Białko 0,4 g 1,0 g
Tłuszcz 0,1 g 0,2 g
Węglowodany 9,6 g 23,5 g
Błonnik 1,0 g 2,5 g

Sok z warzyw i owoców Kubuś - marchew cytryna malina kalorie w 100g: 43kcal

Zobacz więcej: marchew cytryna malina 245g szklanka sok warzywa owoce kubuś

Ostatnia aktualizacja: 2014.08.28

Ważenie dodano: 2014.08.26 w kategorii Owoce i ich przetwory

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania

Skład: woda, przeciery i soki z zagęszczonych soków z: marchwi (35%), cytryn (1%), malin (1%) i jabłek (0,5%), cukier trzcinowy, miód (0,5%), regulator kwasowości - kwas cytrynowy, witamina C, aromaty.
Informacje: Częściowo z soków zagęszczonych, przecierowy, pasteryzowany. Z dodatkiem miodu. Wysoka zawartość witaminy C. Źródło błonnika.
Producent: Maspex Wadowice
Marka: Kubuś

Mamy 9 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • Zieloni Wielkopolska 2014/08/27 08:07
    Pani Izabela, słyszałam, że soki przecier owe typu Kubuś cz Pyskowice są przyczyną otyłość i u dzieci. Czy zalecane jest, bym podawała go swojemu dziecku (w wieku przedszkolnym), czy powinnam raczej postawić na inne napoje np.nektary lub świeżo wyciśnięte soki z owoców lub warzyw? Mój syn bardzo lubi Kubusia, ale chciałabym się upewnić.
  • znawca B| 2014/08/27 10:29
    I to i to sam cukier, tak więc nie ma większej różnicy.
  • @Zieloni Wielkopolska: Nie jestem panią Izabelą, ale odpowiem na pytanie:) Kubuś jest wartościowym sokiem. Nie należy podawać go dziecku bez przerwy, ale raz dziennie - czemu nie? Można go traktować jako porcję warzyw/owoców. Zwłaszcza, że synek lubi Kubusia:)
  • ja tam zawsze wolałam "Karotki" z Fortuny :)
  • Karotka rządzi!:D I jako jedyna nie ma dodatku cukru!
    Choć teraz kubusie juz się poprawiły, bo dosypują cukru trzcinowego. Kojarzę, że jakiś czas temu wszystkie te soczki miały syrop glukozowo-fruktozwy...
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2014/08/27 19:38
    @Zieloni Wielkopolska: Najkorzystniejsze pod względem zdrowotnym zarówno dla dzieci, jak i dorosłych będą soki, które nie zawierają w swoim składzie dodatku substancji słodzących.
  • Zieloni Wielkopolska 2014/08/27 19:44
    Pani Izabelo, dziękuję za odpowiedź. Sama też lubię od czasu do czasu napić się takiego soczku, ale chciałabym, żeby moje dziecko miało jak najlepsze nawyki. Rozumiem, że w codziennej diecie potrzebny jest też cukier, choć może lepiej pozyskiwać go z bardziej naturalnych źródeł.
  • Ale, czy mi się wydaje, chyba od jakiegoś czasu nie ma już w sprzedaży "Karotki" w małych kartonikach? ;/
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2014/08/28 20:08
    @Zieloni Wielkopolska: "Rozumiem, że w codziennej diecie potrzebny jest też cukier, choć może lepiej pozyskiwać go z bardziej naturalnych źródeł."

    W codziennym jadłospisie zdrowego człowieka, udział węglowodanów powinien wynosić średnio 55 - 60 % zapotrzebowania energetycznego. Cukry proste i dwucukry powinny być uwzględnione w ilości max 20 %. Rekomendowana wartość energii pochodząca z cukrów dodanych nie powinna przekraczać 10 % (np. sacharoza). Pozostała ilość powinna pochodzić z węglowodanów złożonych.
    Biorąc pod uwagę średnie dzienne zapotrzebowanie dla kobiety, wynoszące 2000 kcal, 10 % węglowodanów dodanych = 50 g. Dla zobrazowania: 1 łyżeczka cukru waży 5 g. Dla jednych ilość ta (w naszym przykładzie 50 g) będzie w pełni wystarczająca, ale niestety coraz więcej osób (chociażby biorąc pod uwagę statystyki WHO dotyczące otyłości) znacznie przekracza rekomendowaną ilość.
    W bardzo łatwy sposób można przekroczyć ilość cukru dodanego pijąc wszelkie dosładzane płyny (w szczególności "kolorowe" i drinki alkoholowe).

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • dla zalogowanych użytkowników nazwa przy komentarzu prowadzi do profilu gdzie możesz promowac swoją stronę / bloga
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę