Szklanka otrębów granulowanych z truskawkami

Otręby granulowane z truskawkami

Szklanka otrębów granulowanych z truskawkami waży 75 g.

  100g na zdjęciu (75 g)
Energia 333 kcal 250 kcal
Białko 12,5 g 9,4 g
Tłuszcz 8,5 g 6,4 g
Węglowodany 36,0 g 27,0 g
Błonnik 31,0 g 23,3 g

Otręby granulowane z truskawkami kalorie w 100g: 333kcal

Zobacz więcej: szklanka otręby granulowane truskawki 75g

Ostatnia aktualizacja: 2015.05.24

Ważenie dodano: 2015.05.17 w kategorii Produkty zbożowe

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania

Skład: otręby pszenne 65%, otręby owsiane 10%, wsad owocowy - dżem truskawkowy 10%, tłuszcz roślinny, zarodki pszenne, ekstrakt słodowy, emulgator: lecytyna sojowa, aromat.
Producent: Kupiec sp. z o.o.

Mamy 7 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • Myśle, że to dosyć mało.
    Zawsze myślałam, że otręby granulowane będą kaloryczne XD
  • pyszne są te otręby,dodaję je do koktajli,jogurtu,mleka,ciasteczek.pycha
  • małamiii 2015/05/18 19:43
    Te i śliwkowe są pyszne hihi uwielbiam nawet tak na sucho :)

    Pani Izabelo, czy od czasu do czasu kolacja w formie ok. pół szklanki/ 5-6 łyżek takich otrębów, szklanki jogurtu naturalnego, łyzki siemienia lub słonecznika i kilku truskawek jest ok ? :)
  • A ja nie lubię otrębów. Nie wiem czemu, chyba to jakiś uraz z dzieciństwa, babcia zawsze mi wciskała śliwkowe :D
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2015/05/19 10:36
    @małamiii: Myślę, że spożycie od czasu do czasu posiłku z dodatkiem powyższych otrębów w ramach urozmaicenia menu, będzie w porządku.
  • P.Izabelo,często czytam " że spożycie od czasu do czasu". takie pojęcie względne,od czasu do czasu to raz na tydzień,a może raz na miesiąc? 2 lata temu na diecie białkowej zjadałm dziennie 3 łyżki otrąb(pszenne i owsiane wg zalecen diety) czy mogły zaszkodzić?czy spożywanie codziennie otrąb jest złe czy chodzi tu raczej o te granulowane?
  • Izabela[autor ilewazy.pl] 2015/05/24 19:45
    @Olcia86: Owszem, można się spotkać w moich wypowiedziach ze stwierdzeniami typu: "od czasu do czasu". Z pewnością oznacza to, żeby nie spożywać danego produktu każdego dnia. Jednak to osoba samodzielnie musi podjąć decyzję, jak często powinna spożywać owy wyrób. Nie mogę podejmować decyzji za czyny człowieka w sytuacji gdzie nie znam jego zwyczajowego sposobu odżywiana się czy aktualnego stanu odżywienia organizmu.
    "czy mogły zaszkodzić?" W jakim kontekście pytasz się o ich szkodliwość ? Czy w dalszym ciągu zauważalna jest jakaś niepokojąca sytuacja ku temu ?
    "czy spożywanie codziennie otrąb jest złe czy chodzi tu raczej o te granulowane?". Dla niektórych będzie korzystne - na przykład dla osób posiadających nadmierną masę ciała, a dla niektórych niekorzystne - na przykład dla osób cierpiących na schorzenia przewodu pokarmowego (ewentualnie można wówczas spróbować wprowadzić otręby ryżowe). Jeżeli chodzi o porównanie otrębów bez dodatków i z dodatkami smakowymi,to pod względem składu i wartości odżywczej lepiej wypadają te bez dodatków.

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • dla zalogowanych użytkowników nazwa przy komentarzu prowadzi do profilu gdzie możesz promowac swoją stronę / bloga
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę