Szklanka maślanki owoce leśne

Maślanka owoce leśne

Szklanka maślanki owoce leśne waży 250 g.

  100g na zdjęciu (250 g)
Energia 77 kcal 193 kcal
Białko 3,3 g 8,3 g
Tłuszcz 1,5 g 3,8 g
Węglowodany 12,6 g 31,5 g
Błonnik 0,0 g 0,0 g

Maślanka owoce leśne kalorie w 100g: 77kcal

Zobacz więcej: 250g szklanka maślanka owoce leśne

Ostatnia aktualizacja: 2016.04.14

Ważenie dodano: 2013.04.06 w kategorii Nabiał i jaja

Dzienne zapotrzebowanie

Porcja ze zdjęcia dla 2000 kcal
pokaż dla mojego zapotrzebowania

Skład: mleko pasteryzowane, maślanka pasteryzowana, cukier, mleko w proszku, wsad owocowy - owoce leśne 4,5 %, syrop glukozowo - fruktozowy, skrobia modyfikowana, zagęstnik: pektyna; serwatka w proszku, barwniki: betanina, karmin, E 163; regulator kwasowości: E 524, aromaty, żywe kultury bakterii mlekowych, kultury bakterii probiotycznych Lactobacillus Casei.
Producent: Mlekpol
Marka: Milko

Mamy 29 opinii na temat ważenia - napisz własną

  • to chyba powinno się traktować jako osobny posiłek,a nie dodatek do niego, prawda?
    no chyba że płatków na sniadanie czy coś
  • posiłek mający 200kcal ... AHA współczuje bo na jeden z 3 posiłków powinno się zjadać od 800-1500kcal
  • E tam, wolę zrobić sama :P
  • lubiłam kiedyś maślanki owocowe i jogurty... ale odkąd dowiedziałam się co to jest karmin i jak widze go w składzie to nie mogę sie przemóc, nie przejdzie mi przez gardło i nie wypije takiej maślanki już :( przed oczami mam zaraz robaki, skutecznie zostało mi to obrzydzone :P
  • Ola747232 2013/04/06 21:24
    Sam cukier. Nigdy w życiu nie wypiłabym czegoś takiego. I ludzie dziwią się, że tyją... Paskudne...
  • Dokładnie. Lepiej kupić naturalną i wymieszać ze zmiksowanymi owocami. Nic skomplikowanego, a o ile zdrowiej i smaczniej.
  • ale nie przesadzajcie, nikt nie utyje od takiej maślanki :P jasne, że lepsza naturalna zrobiona z owocam w domu... ale są ludzie którzy spędzają całe dnie poza domem (uczelnia, praca) i nie ma czasu, a taka maślanka czy jogurt wydaje mi się, że są lepsze na mały głód w ciągu dnia niż zapychanie się drożdzówkami czy fastfoodami :)
  • @zajeta
    to ja nie wiem jak ty wyglądasz skoro na JEDEN posiłek zjadasz dzienną porcję większości osób :x 1500
  • \"Sama maslanka nie ma nic do tego, czy utyjesz, czy nie - liczy się bilans kaloryczny,\" i tu masz rację, ale z drugiej strony na bilans kaloryczny składają się pojedyńcze posiłki. Kiedyś z nudów to przeliczałam- różnicę między maślanką truskawkową, a naturalną z truskawkami, czekoaldowa i naturalną z kako. http://www.ilewazy.pl/szklanka-maslanki-stracciatella
    Jak już mam mochtę na słodkie to wolę konkretnie jakieś dobre ciacho zjeść, a nie dokładać sobie cukru w pseudoowocowej maślance czy jogurtach.
  • Kiedyś bym powiedziała pycha.. dzisiaj- za słodko!
    Wolę zmiksować jogurt naturalny z owocami bez cukru.
    Liczycie tylko kcal , a na węgle itd już nie patrzycie ?
    Czyli wg takiego myślenia mogę przez cały dzień zjeść ok 18 batoników musli przez cały dzień i wyjdzie mi 2000 i to jest ok? ... przecież to nieporozumienie.
  • salmonela 2013/04/07 12:46
    @kasikk znam osoby, które w ogóle nie liczą węglowodanów itp., przestrzegają tylko ujemnego bilansu kalorycznego i chudną, a jedzą oj niezbyt dobrze (słodycze, fast foody). O ile z dodatnim bilansem nie ma problemu (bo tak czy tak musiałeś przekroczyć którąś wartość: albo tłuszczu, albo białek, albo węglowodanów - zjadłeś po prostu za dużo i to w jakiś sposób będzie się odkładało), to z zerowym i ujemnym jest chyba rzeczywiście problem. No bo tego dnia możesz zjeść za dużo - ponad normę węglowodanów, za mało białek, no i to wszystko może się gromadzić. Sama więc jestem ciekawa jak to działa, że znane mi osoby i tak chudną :)
    Z drugiej strony też człowiek dostałby wariacji gdyby to wszystko liczył. Jest tyle ludzi, którzy trzymają linię i zdrowie pod kontrolą nie licząc kalorii, a tym bardziej poszczególnych udziałów węgli i tłuszczów.
  • @neutrino
    Nie do końca tak jest. Jeśli ktoś będzie na diecie 2000 kcal i będzie jadł zarówno białka, tłuszcze i węgle to faktycznie nie utyje. Ale jakby przez cały dzień to 2000 kcal pochodziło np. z takiej właśnie słodzonej maślanki, to mu się ona odłoży w postaci tłuszczu, bo przekroczy kilkukrotnie \"dozwoloną\" dzienną ilość cukrów prostych, a one są najbardziej tuczącą rzeczą w pożywieniu.
  • salmonela 2013/04/07 12:49
    A co do produktu to rzeczywiście jak się przez pewien czas unika tego typu słodkich rzeczy to potem to jest za słodkie. Ale jak ktoś lubi, to niech nikt mu nie broni i bzdurą jest że od tego się tyje. Tyje się od przedobrzenia!
    A bakterie się nam przydadzą :D
  • Haha dokładnie kasikk. Poza tym nie tylko o węgle chodzi, a ogólnie o wszystkie wartości odżywcze produktów. Miksując normalną maślankę, czy jogurt naturalny z owocami mamy bombę witaminową. A kiedy jest mało słodyczy to można dodać miodku lub nawet kontrolować ilość wsypywanego cukru :)
  • @r, jeżeli prwadą byłoby to, co mówisz to wyglądałabym jak szafa trzydrzwiowa z nadstawkami, tymczasem ważę 52 kg. :) jestem żywym dowodem na to, że liczy się bilans kaloryczny.
  • @Neutrino - fajny pomysł na śniadanie! Muszę tak zrobić, jak będę miała w domu maślankę. :)
  • @niccoe szklanka takiej maślanki to dla mnie porcja głodowa, jak już tu większość wspomniała liczy się bilans, ja wolę zjeść dużo ale żadko nawet 2500kcal w jednym posiłku waże 58 na 160cm
  • własnie, też jem dużo słodyczy, słodzonych jogurtów, przekąsek i jakoś mniej więcej trzymam wagę
  • Nie wszyscy jednak unikają takich produktów tylko ze względu na kalorie i wagę. Nie jest nawet powiedziane, że przyrządzone w domu są mniej kaloryczne albo zawierają mniej cukru. Różnica leży w innych dodatkach, cennych składnikach, jakości i smaku - wolę słodycz owoców lub miodu zamiast cukru i syropu glukozowo-fruktozowego. Poza tym unikam w ten sposób pewnych "gratisów" wymienionych w składzie. Oczywiście, że nikogo nie zabije taka maślanka, ale to też nie znaczy, że można porównywać ją z fast-foodami i słodyczami (bo w ten sposób wszystko nagle stanie się zdrowe). Ale dopóki nie wybieram się w długą wędrówkę - szybki, gotowy prowiant nie jest mi potrzebny i mogę poświęcić parę minut na przygotowanie posiłku samodzielnie.
  • Nie zpaominajcie, że trzeba wziąc pod uwagę osobiste predyspozycje- metabolizm, poziomy hormonów itp itd. Mam koleżankę, która na śniadanie zjada 5 pączków, potem jakieś ciacho i jest chuda jak patyk. Marzy, żeby przytyć. Mnie jeden pączek (przekroczona dawka węglowodanów prostych w jednym posiłku) od razu się odkłada- przykra prawda :(. Tak więc nie można wrzucać wszytskich do jednego worka. Biorąc więc pod uwagę, że muszę niestety uważac na cukry proste wolę zmiskować owoce i wypić 2 szklanki naturalnej maślanki z nimi, niż jedną przy takiej samej ilosci cukrów.
  • Polecam maślankę owocową Krasnystaw. 55 kcal na 100g. Skład jak skład, ale powiedzmy-ujdzie. Natomiast znośnie jeśli chodzi o cukier 8g węgli na 100g.
  • neutrino nie można- próbowałam dawno, dawno temu żyć na 1 czekoladzie dzinnie, tj. 600 kcal ui tyłam. Stare głupie czasy, a wszytsko przez cukier. Natomiast jedząc 1800kcal ale w diecie zbilansowanej schudałm 80kcal. Nie wrzucaj wszytskiech do jednego worka.
  • *80kg miało być ;)
  • Maciej[autor ilewazy.pl] 2013/04/08 19:42
    Bardzo proszę o komentowanie maślanki, komentarze nie na temat będą usuwane.
  • MoReLoWa<3 2014/03/24 21:26
    ile taka maślanka może mieć cukrów?
  • Po cóż coś takiego kupować jeżeli bardzo łatwo samemu sobie coś takiego zrobić z o wiele większą ilością owoców i bez zbędnego cukru , barwników i stabilizatorów . Taniej i zdrowiej tylko trzeba chcieć ! .
    Maślanka naturalna ma ok 4,5 g węglowodanów na 100 g .
  • Ach, czekam na ten dzień kiedy skończą się komentarze "po co kupować, jak można zrobić samemu". Niestety zdaję sobie sprawę, że to niemożliwe. :)
  • Lijon, Ty to wiesz, wiem i ja i ja tak robię jak piszesz. Jednak są ludzie [np moi kochani rodzice], którym za nic w swiecie nie potrafie tego przetlumaczyc.Spiżarnia pełna od owoców z naszego ogrodu w słoiczkach, a w ich lodówce co ? kolorowe sztuczne jogurty, serki itp ;( ŻAL!co to za filozofia to ja nie wiem, kupic duzy j.naturalny np,otworzyc taki sloik i wymieszac ? itak jak mowisz, skład prosty i cena nizsza ...
  • MalyKsiaze
    To my na początku lat osiemdziesiątych polowaliśmy na sokowirówkę i mikser by przetwarzać warzywa i owoce z działki którą wtedy mieliśmy , te urządzenia mamy do dzisiaj sprawne ! . Lenistwo części ludzi nie zna granic ! .

Dodaj komentarz na temat ważenia

Oceń smak i właściwości produktu. Podziel się ciekawym przepisem, napisz jak wykorzystujesz go w kuchni. Jeśli produkt jest dla Ciebie nowością nie krępuj się pytać o sposób przyrządzania czy dostępność.

Możesz dodać komentarz jako niezalogowany lub zaloguj się albo zarejestuj aby w pełni korzystać z ileważy.pl

Zobacz jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu

Jakie są zalety rejestracji przy komentowaniu?

  • powiąż komentarze z Twoim kontem użytkownika
  • nie czekaj na moderację komentarzy
  • zarezerwuj swój podpis / pseudonim
  • dla zalogowanych użytkowników nazwa przy komentarzu prowadzi do profilu gdzie możesz promowac swoją stronę / bloga
  • podstawowe konto jest darmowe a rejestracja trwa ok. minutę